Empires United
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Lineage 2 Forum, Empires United Alliance on Supreme L2 Server.
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Application Form

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Guest
Guest




Application Form Empty
PostSubject: Application Form   Application Form Icon_minitimeThu Sep 20, 2007 4:32 am

Onoma:kwstas
Ilikia:24
Perioxh:thisio/petralona
Class/subclass:Necro/--
LvL:78(100.00)
In-Game nick(char name):Azelia
Alt chars:Fanourios(noble)/shieldsword(noble)/mpoufos(noble)/bufferoula/efxoula/darkdiviniti/danca/anemoni/goula/titanikos/starwalker/paipper/woola/spirto/tosodoyla/bigsh0w
Min anxoneste sini8os me azelia eimai online den xriazete na me psaxnete Very Happy aplos mou aresei na termatizw diafora chars (simiosh:OLA ta char einai 78 lvl me S +4)

-Poso kairo paizeis lineage? 2,5 xronia
-Paizeis apo spiti i net cafe? net cafe.... NO home sweet home Very Happy
-Se poious allous server exeis paiksei? bnb e-global kai merikous akoma (fadazome pos katalavate pos mou aresei na ftiaxnw pola chars gft den 8a sas ftiaksw se afto to thread list me ta chars pou eixa ftiaksei)
-Poso kairo paizeis ston L2Forever? 7 mines
-Eisai/Hsoun melos kapoias allis clan ston Forever? Oxi se kati sovaro
-Giati efyges apo tin proigoumeni clan sou? diali8ike
-Mporeis na xrhsimopoihseis ventrillo? si senior
-Posa pvp/pk exeis? pvp 392
-Mporeis na eisai active kathe i sxedon kathe mera? an den peksw 6 ores to 24oro pa8eno steritiko kai pefto se koma
-Ti eksoplismo exeis ayti ti stigmi? dc set +5 (olo) kai arcanas set +5 (sxedon olo) juwel set +5 olo pola forever(mace/dagger/hummer/staf kai alla) opla titan sword/shield
-Exeis empeiria apo sieges? prostatefsa 3 fores tin giran ston e global (me epitixia)
-Exeis kapoious friends apo to clan i to ally mas? oi EU den milane pkaroun mono
-Poios o logos pou se ekane na theliseis na mpeis stin clan mas? afou termatisa to char mou to edisa kai +5 8elw niothable friends gia pvp/pk/siege kai oti alo prokipsei
-Mporeis na eisai online an ta sieges einai meta ta mesanuxta? 24 ores to 24oro an xriastei eimai online

Ps.o nai eimai 24 kai aristouxos fititis (oi filoi mou lene parata to lineage kai to diavasma kai piase kamia gomena egw apadaw an mia kopela pezei la2 6 ores tin imera kai tis ipolipes asxolite me emena tote nai borw na sinapsw sxesh mazi tis)


Ps2.den exw tora sub sto vasiko mou char gt kew ta pk me to quest 8a apoktisw sidoma sub kai malista 2 enoite kai nobles
Back to top Go down
NecroDiSia
Empires Exarch
Empires Exarch
NecroDiSia


Male
Number of posts : 602
Age : 40
Location : Greece/ Athens
Registration date : 2007-04-08

Application Form Empty
PostSubject: Re: Application Form   Application Form Icon_minitimeThu Sep 20, 2007 4:42 am

Checked
Back to top Go down
http://www.olympianselite.com
Compton
Empires Divine
Empires Divine
Compton


Male
Number of posts : 1374
Location : Sacramento, California
Registration date : 2007-04-07

Application Form Empty
PostSubject: Re: Application Form   Application Form Icon_minitimeSat Sep 22, 2007 4:03 am

OE let us know what you think
Back to top Go down
SpartanWarri0r
Empires Divine
Empires Divine
SpartanWarri0r


Male
Number of posts : 1755
Age : 53
Location : ATHENS
I want whole world to know that : I TOUCH MYSELF
Registration date : 2007-04-08

Application Form Empty
PostSubject: Re: Application Form   Application Form Icon_minitimeSat Sep 22, 2007 7:36 am

ACCEPTED

ONE WEEK TRIAL

Pm me Disia or BlackDalha on monday after the sieges to get u in
Back to top Go down
NecroDiSia
Empires Exarch
Empires Exarch
NecroDiSia


Male
Number of posts : 602
Age : 40
Location : Greece/ Athens
Registration date : 2007-04-08

Application Form Empty
PostSubject: Re: Application Form   Application Form Icon_minitimeTue Sep 25, 2007 12:11 am

Trial Failed
Back to top Go down
http://www.olympianselite.com
Sponsored content





Application Form Empty
PostSubject: Re: Application Form   Application Form Icon_minitime

Back to top Go down
 
Application Form
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Application for 2.
» Not an application.
» Application
» Application
» My Application

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Empires United :: Supreme Recruitment:-
Jump to: